Spring naar inhoud

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij zorgen nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Specialistisch schoonmaakbedrijf

Door de jarenlange ervaring van Hofkens HIG in de schoonmaakbranche kunnen wij ons experts noemen op dit gebied. Daarnaast beschikken wij over allerlei certificaten waardoor u weet dat u bij het juiste adres bent. Zoekt u een schoonmaakbedrijf in Tilburg? Of naar een schoonmaakbedrijf in Den Bosch? Hofkens HIG staat maar liefst dag en nacht voor u klaar. Vraag direct naar de mogelijkheden.

Industriële reiniging

Onze werknemers hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgebouwd in de industriële sector. Hierdoor zijn ze bekend met lichte en zware industriële schoonmaakactiviteiten. Dit in combinatie met de professionele opleiding. Nu kunt u met een gerust gevoel uw schoonmaakwerkzaamheden bij ons uitbesteden.

Gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg en Den Bosch

Wanneer u denkt dat we iets voor u kunnen betekenen kunnen we samen kijken we naar uw wensen en behoefte. Hier passen wij onze werkzaamheden op af: schoonmaakwerkzaamheden op maat. Voor elke klus is er bij ons een passende oplossing.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

Voor meer info : https://www.indexgids.nl/

Wanneer u op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf met alles onder één dak, zorgt Hofkens HIG voor een passende oplossing. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over uw kantoorpand of bedrijfsruimte. Wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers? Zij deinzen nergens voor terug en pakken alles met beide handen aan. Meer weten over de schoonmaakwerkzaamheden van Hofkens HIG? Lees er alles over in deze blog.

’Oranje’ bloed

Bij Hofkens HIG kunt u vertrouwen op onze goed geschoolde Allesreinigers. Wij staan voor kwaliteit en veiligheid. In ons ‘oranje’ bloed zullen deze kernwaarden altijd terug te vinden zijn. Onze Allesreinigers hebben oog voor detail en zien meteen of iets wel of niet schoon is. Bacteriën hopen zich op plekken op waar u het niet meteen ziet. Hofkens HIG zorgt ervoor dat deze bacteriën verdwijnen als sneeuw voor de zon. De prioriteit ligt altijd bij het schoonmaken van de belangrijke zaken. Zo zorgen wij ervoor dat we altijd efficiënt te werk gaan. Dankzij de verschillende certificaten van Hofkens HIG, waaronder ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**, weet u dat u altijd te maken heeft met gecertificeerde schoonmakers. Hofkens HIG is tevens partner van verschillende organisaties: Vereniging Schoonmaak Research, SIEV, Stichting Industriële Reiniging en Code verantwoordelijk Marktgedrag. Heeft u interesse in een professioneel schoonmaakbedrijf?Hofkens HIG, reguliere schoonmaak in Waalwijk of de reguliere schoonmaak in Moerdijk.

Dienstpakketen van Hofkens HIG

De Allesreinigers van Hofkens HIG zijn niet alleen inzetbaar voor de reguliere schoonmaak in Waalwijk of de reguliere schoonmaak in Moerdijk. Onze Allesreinigers zijn bijvoorbeeld ook gespecialiseerd in sanitaire reiniging en industriële schoonmaak. U kunt bij Hofkens HIG dus terecht voor al uw schoonmaakwerkzaamheden. Wij bieden namelijk écht alles onder één dak. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Waalwijk voor de reiniging van uw trappenhuis? Of naar een schoonmaakbedrijf in Moerdijk voor een complete industriële reiniging? Ook glasbewassing is geen probleem voor onze Allesreinigers. Daarnaast verzorgt Hofkens HIG ook ander specialistisch werk, denk aan schoonmaak in de voedingsindustrie. Door onze kennis en expertise op het gebied van veiligheid en hygiëne kunnen wij alle schoonmaakklussen aan. Van het reinigen van trappenhuizen en gevels, tot onze rioolservice en 24/7 calamiteitenservice. Hofkens HIG steekt graag de handen uit de mouwen en pakt elke klus met beide handen aan. 3:

Reguliere schoonmaak

Het visitekaartje van uw bedrijf is een schoon bedrijfspand. Daarom is de reguliere schoonmaak zo belangrijk en biedt Hofkens HIG deze dienst ook aan. Wij verzorgen graag al uw schoonmaakklussen. Of u nu op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf in Waalwijk of een schoonmaakbedrijf in Moerdijk, onze Allesreinigers pakken alles aan. Onder reguliere schoonmaak vallen bijvoorbeeld werkzaamheden als: stof afnemen, stofwissen, moppen, stofzuigen en prullenbakken legen. Vaak gaat het om de periodieke- of dagelijkse schoonmaak van kantoorpanden en bedrijfsruimten. Ook de schoonmaak van ziekenhuizen, scholen of andere openbare gebouwen is voor Hofkens HIG geen probleem. Door te werken met een vast werkprogramma, zorgen wij ervoor dat u zich kunt blijven focussen op uw eigen werk. Alleen de beste materialen worden gebruikt tijdens de schoonmaak. Zo kunnen onze Allesreinigers hun werk het meest hygiënisch uitvoeren.

Hofkens HIG biedt dus alles onder één dak en zorgt ervoor dat u altijd een team van Allesreinigers voor u klaar staat. Wij zijn niet alleen een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Waalwijk, maar ook een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Moerdijk. Benieuwd geworden of wilt u nog meer informatie over onze schoonmaakklussen op maat? Neem dan zeker contact met ons op.

Voor meer info : https://hofkenshig.nl/regionaal/schoonmaakbedrijf-moerdijk

Besteed al uw schoonmaakwerk zorgeloos uit met Hofkens HIG. Zo heeft uw schoonmaak onder één dak? Geen zorgen meer over het schoonmaken én schoonhouden van uw bedrijfsruimte of kantoorpand. Lees deze blog over de voordelen van schoonmaak uitbesteden aan Hofkens HIG. Voor welke schoonmaakwerkzaamheden kunt u precies bij Hofkens HIG terecht en wat kunt u verwachten van onze Allesreinigers?

Hofkens HIG: Kwaliteit en veiligheid

Kwaliteit en veiligheid hier staat Hofkens HIG voor. Deze kernwaarden zijn terug te vinden in ons welbekende ‘oranje ‘ bloed. De Allesreinigers van Hofkens HIG zijn goed geschoolde mensen die alle kennis hebben omtrent schoonmaak en hygiëne. De medewerkers van Hofkens HIG zijn niet alleen in staat om te beoordelen wat schoon is en wat niet, maar weten ook op welke plekken de meeste bacteriën zich ophopen. Hierdoor wordt er uiterst efficiënt schoongemaakt. Hierdoor wordt geen onnodig tijd gestoken in het schoonmaken van zaken die minder belangrijk zijn. Het schoonmaakwerk gebeurt ook niet simpelweg ‘op het oog’. Dit komt omdat Hofkens HIG beschikt over verschillende certificaten, zoals ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat u te krijgt met experts op het gebied van schoonmaak. Tevens is Hofkens HIG de partner van diverse organisaties. Denk hierbij aan SIEV, Code verantwoordelijk Marktgedrag, Stichting Industriele Reiniging en Vereniging Schoonmaak Research. Hofkens HIG is de geschikte partij voor een regulier schoonmaakbedrijf in Breda of een regulier schoonmaakbedrijf in Roosendaal.

Schoonmaakprogramma op maat gemaakt

Wilt u een schoonmaakbedrijf in Breda of een schoonmaakbedrijf in Roosendaal? Dan is Hofkens HIG uw partij! Schoonmaakbedrijf Hofkens HIG biedt een uitgebreid dienstenpakket aan. Wij verzorgen verschillende schoonmaakwerkzaamheden bij verschillende bedrijven door de hele regio. Of het nu gaat om reguliere schoonmaak of schoonmaak in de industrie: bij Hofkens HIG kunt u terecht voor een schoonmaakprogramma op maat. Samen bepalen wat voor u bedrijf belangrijk is en kijken we samen wat voor nodig is om aan deze wens te kunnen voldoen. Hier stemmen we ons programma op af. Of u nu op zoekt naar een partij voor uw dagelijkse schoonmaak of periodieke schoonmaak. Hofkens is uw geschikte partij, om alles zorgeloos uit te besteden. Tevens kunt u bij ons terecht voor complete onderhoudsstops. Wij steken met alle liefde voor u de handen uit de mouwen. Vooraf stellen we een schoonmaakprogramma op. Dit zorgt niet alleen zekerheid voor u, maar zorgt ook voor onze Allesreinigers. Zij weten precies wat er verwacht wordt en kunnen zij efficiënt aan voor u aan de slag. Wilt u niet langer vast zitten aan standaard schoonmaakpakketten, maar bent u op zoek naar een klantspecifieke oplossing? Dan is Hofkens HIG de ideale partij voor uw schoonmaakwerkzaamheden. Neem direct contact met ons op.

De reguliere schoonmaak diensten

Een van de belangrijkste diensten van Hofkens HIG is de reguliere schoonmaak. Een schoon pand of een schone bedrijfsruimte is het visitekaartje van uw bedrijf. En is belangrijk voor de uitstraling van uw bedrijf. Bij Hofkens HIG kunt u terecht voor al uw schoonmaakonderhoud. Of u nu op zoek bent naar een regulier schoonmaakbedrijf in Breda of een regulier schoonmaakbedrijf in Roosendaal, Hofkens HIG neemt alle reguliere schoonmaak van uw kantoorpand of bedrijfsruimte uit handen. Wat houdt reguliere schoonmaak? Dit leggen we kort aan u uit. Bij reguliere schoonmaak kunt u onder andere denken aan stof afnemen, stofzuigen, stofwissen, moppen, prullenbakken legen en inventaris schoonmaken. Het gaat hier vaak om de dagelijkse en periodieke schoonmaak van uw bedrijfsruimten en kantoorpanden. Denk hierbij aan de schoonmaak van scholen, ziekenhuizen of andere openbare gebouwen. De Allesreinigers werken alleen met de beste materialen. Dit doen zij volgens een vast werkprogramma hiermee verzorgen zij de schoonmaak, zodat u zich te allen tijde kunt blijven focussen op uw eigen werk. En bent u verzekerd van een schone werkomgeving.

Hofkens HIG is niet alleen als schoonmaakbedrijf in Breda, maar ook als schoonmaakbedrijf in Roosendaal dé geschikte partij. Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Wilt u meer informatie over onze diensten? Neem dan direct contact met ons op.

Voor meer info : https://hofkenshig.nl/

Op zoek naar een schoonmaakbedrijf die alles onder één dak heeft? Hofkens HIG voert al uw schoonmaakwerk uit. Geen zorgen meer over uw bedrijfsruimte of kantoorpand. Hofkens HIG houdt al uw panden schoon. Maar voor welke schoonmaakwerkzaamheden kunt u precies bij Hofkens HIG terecht en wat zijn de voordelen van het uitbesteden van de schoonmaak? Wilt u weten wat u kunt verwachten van onze Allesreinigers? Lees er in deze blog alles over.

24/7 Calamiteitenservice

U wilt toch altijd kunnen vertrouwen op uw schoonmaakbedrijf? Als u kiest voor Hofkens HIG als uw schoonmaakbedrijf in Tilburg, kiest u naast alle schoonmaakdiensten ook voor een 24/7 calamiteitenservice. Erg handig voor noodsituaties. Heeft u bijvoorbeeld problemen met uw riolering? Is deze verstopt of nog erger, kapot? Hofkens HIG staat door middel van de 24/7 calamiteitenservice dag en nacht voor u klaar. Denk bijvoorbeeld ook eens aan een heftige storm of regenbui. Deze situaties vragen om acute hulp. U wilt natuurlijk niet wachten tot de volgende dag, als het water van het toilet u tegemoet komt. Laat staan de schade die het aanricht aan uw pand of kantoorruimte. Het is noodzaak dat u daarom zo snel mogelijk handelt. Een 24/7 calamiteitenservice biedt hiervoor de oplossing, zelfs op feestdagen. Van riool of afvoer ontstoppen, tot het reinigen bij een ravage of het verwijderen van graffiti. Onze Allesreinigers pakken alles meteen aan.

Kwaliteit en veiligheid

Hofkens HIG is er voor kwaliteit en veiligheid. In ons welbekende ‘oranje’ bloed zijn deze kernwaarden dan ook terug te vinden. Wij hebben alle kennis omtrent schoonmaak en hygiëne door onze goed geschoolde Allesreinigers. Zij weten alles over waar zich de meeste bacteriën ophopen en zien met hun oog voor detail meteen of iets wel of niet schoon is. Onze Allesreinigers werken daarom erg efficiënt. Er wordt tijd gestoken in het schoonmaakwerk wat echt prioriteit is en niet in het schoonmaken van minder belangrijke zaken. Hofkens HIG heeft verschillende certificaten, waaronder ISO 9001, ISO 14001, SSVV en VCA**. Zo weet u altijd dat u te maken heeft met gecertificeerde schoonmakers. Ook is Hofkens HIG ook partner van verschillende organisaties: SIEV, Code verantwoordelijk Marktgedrag, Stichting Industriele Reiniging en Vereniging Schoonmaak Research. Bent u dus op zoek naar een professioneel schoonmaakbedrijf in Tilburg of een schoonmaak Den Bosch? Hofkens HIG staat voor u klaar.

Reguliere schoonmaak

Een geheel schoon bedrijfspand is het visitekaartje van uw bedrijf. De reguliere schoonmaak is erg belangrijk. Dit is daarom een van de belangrijkste diensten van Hofkens HIG. Of u nu zoekt naar een schoonmaakbedrijf in Tilburg of een schoonmaakbedrijf in Den Bosch, Hofkens HIG verzorgt graag al uw schoonmaakklussen. Wilt u weten welke werkzaamheden vallen onder reguliere schoonmaak? U kunt bijvoorbeeld denken aan stof afnemen, stofzuigen, stofwissen, moppen, prullenbakken legen en inventaris schoonmaken. Het gaat dan vaak om de dagelijkse en periodieke schoonmaak van bedrijfsruimten en kantoorpanden. Ook verzorgt Hofkens HIG de schoonmaak van scholen, ziekenhuizen of andere openbare gebouwen. Er wordt gewerkt middels een vast werkprogramma zodat u zich kunt blijven focussen op uw eigen werk. Onze Allesreinigers gebruiken altijd de allerbeste materialen om al uw schoonmaakwerk zo goed mogelijk te kunnen doen.

Alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij Hofkens HIG kunt u altijd terecht. Hofkens HIG is niet alleen een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf Den Bosch. Wilt u nog meer informatie over al onze diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Voor meer info : https://www.hofkenshig.nl/

De specialist op het gebied van besturingsapparatuur, geluidsapparatuur en beeldapparatuur kan u voorzien van gedegen advies wanneer u een presentatieruimte wilt laten inrichten. Hier wordt uiteraard rekening gehouden met uw wensen. De specialist beschikt namelijk over de nieuwste technieken en kan met behulp van die technieken praktische oplossingen bieden die werken in uw bedrijf. Wilt u bijvoorbeeld een presentatieruimte inrichten? En moet die presentatieruimte de mogelijkheid bieden tot draadloos presenteren en moet er video conference apparatuur aanwezig zijn? Als u uw wensen doorgeeft aan de specialist, zorgt deze dat er een presentatieruimte wordt ontworpen die geheel aan uw wensen voldoet. Daarbij zorgt de specialist ook voor installatie en onderhoud van de apparatuur.

Video- en audiomaterialen van de hoogste kwaliteit voor draadloos presenteren

Video- en audiomaterialen, zoals video conference apparatuur of de mogelijkheid tot draadloos presenteren, kunnen belangrijk zijn wanneer presentaties belangrijk zijn binnen uw bedrijf. Audio advies van een specialist kan u adviseren welke apparatuur geschikt is voor uw presentatieruimte. Beschikt u nog niet over de mogelijkheid draadloos te presenteren, dan heeft u wellicht baat bij hulp van een specialist bij het inrichten van een presentatieruimte waarin dat wel kan. Een specialist heeft alle apparatuur voor draadloos presenteren beschikbaar. Zo kunt u bijvoorbeeld de nieuwste video- en audiomaterialen van de hoogste kwaliteit aanschaffen. Maar ook video conference apparatuur kunt u bij de specialist aanschaffen. Naast het aanbieden van apparatuur, biedt de specialist ook audio advies over het gebruik van de apparatuur aan en kunt u terecht voor installatie en onderhoud.

Audio advies door onafhankelijke specialist: presentatieruimte slim inrichten

Wist u dat u rekening moet houden met een aantal zaken wanneer u een presentatieruimte laat inrichten? Een onafhankelijke specialist kan u hierin uitstekend adviseren. Zo is akoestiek bijvoorbeeld erg belangrijk als u gaat werken met geluid. Een onafhankelijke expert op het gebied van beeld, geluid en besturing kan u helpen bij een slimme inrichting door een goed audio advies te bieden. De specialist is namelijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en de nieuwste technieken. Wilt u bijvoorbeeld draadloos presenteren? Of bent u geïnteresseerd in het gebruik van video conference apparatuur? Een specialist helpt u bij het inrichten van de presentatieruimte die past bij uw bedrijf. De specialist biedt de juiste beeld- en geluidsmaterialen en apparaten voor bediening en beheer van die apparaten én u kunt terecht bij de specialist voor maatwerk meubilair.

Voor meer info :

Besluit u nieuwe werkkleding aan te schaffen? Dan heeft u de keuze uit een zeer ruime collectie en werkkleding borduren behoort bovendien ook tot de mogelijkheden. Als u ervoor kiest om werkkleding in Utrecht aan te schaffen bij een specialist, heeft u de keuze uit een ruim assortiment. Wilt u voor uzelf en uw werknemers een nieuwe werkjas aanschaffen? Dan is een werkjas van Portwest wellicht een optie. Deze donkerblauwe jas heeft een verdekte drukknoopsluiting aan de voorkant, een telefoonzak, zes andere zakken en een elastiek aan beide kanten. Heeft u geen jas nodig, maar zijn de overalls bij uw bedrijf versleten? Dan kunt u een nieuwe overall in verschillende kleuren kopen. Kies bijvoorbeeld uit rood, blauw of wit. Behalve werkkleding kunt u ook horecakleding in Utrecht kopen.

Goede werkkleding in Utrecht: veiligheid is belangrijk

Veiligheid gaat voor alles. En daar kan werkkleding aan bijdragen. Veiligheid op de werkvloer is zeer belangrijk en daarom komt u voor opvallende werkkleding naar een gespecialiseerde winkel Utrecht. Daar kunt u onder meer terecht voor een geel of oranje veiligheidsvest, zodat u en uw werknemers ook in het donker goed zichtbaar zijn. In de kledingcollectie van de winkel vindt u ook fluorescerende regenbroeken en regenjassen. Deze zijn licht van gewicht, bijzonder comfortabel en bestand tegen de heftigste weersomstandigheden. Om uw voeten te beschermen is het raadzaam om goede werkschoenen te gebruiken tijdens het werk. Voorbeelden hiervan zijn veiligheidsklompen of veiligheidslaarzen. Naast werkkleding kunt u ook voor horecakleding in Utrecht terecht.

Horecakleding en werkkleding in Utrecht op eerlijke wijze gefabriceerd

Horecakleding online bestellen? Hartstikke handig, want dat bespaart u een hoop tijd en moeite. Bij de winkel voor horecakleding en werkkleding in Utrecht kunt u ervan op aan dat alle kleding op eerlijke wijze is gefabriceerd. De winkel doet enkel zaken met leveranciers die aan kunnen tonen dat de productie van de kledingartikelen geschiedt volgens een gedragscode. Deze gedragscode bestaat onder meer uit de handhaving van arbeidsrechten, mensenrechten, milieubescherming en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Zodoende is het zeker dat de arbeidskrachten werken in een gezonde en veilige omgeving, met respect zijn behandeld tijdens het productieproces en fatsoenlijk betaald krijgen. Ook kunt u er zeker van zijn dat er geen kinderarbeid of andere vormen van gedwongen arbeid aan te pas is gekomen bij de fabricage van de horecakleding en werkkleding in Utrecht.

Voor meer info :

Omdat ons bedrijf best wel snel aan het groeien is hebben we een belangrijke functie vrij. We willen graag een nieuwe collega aannemen alleen we weten echt niet wat nu een goede kandidaat is. Daarom gaan we Simpra inschakelen. Dit is een bedrijf wat gespecialiseerd is in personeelsadvies en hier hebben we al vaker zaken mee gedaan. We hebben wel een aantal eisen voor de nieuwe collega en zullen deze dus ook doorspreken met Simpra. Verder helpen ze ons met zoeken naar een geschikte kandidaat voor ons bedrijf. Omdat je natuurlijk niet zomaar de eerste en de beste aan wilt nemen letten ze daar ook goed op en maken ze een selectie van wat de beste kandidaat voor jouw bedrijf lijkt. Verder geven ze je allemaal tips over de vacature en hoe dat er uit moet zien. We zijn er eigenlijk wel zeker van dat het weer goed gaat komen aangezien we al vaker personeelsadvies van Simpra hebben gehad en dit is altijd succesvol gebleken en daarom hebben we nu ook weer voor hun gekozen.

Sollicitaties

Door de zeer goede vacature die we hadden geplaatst kwamen er echt heel veel sollicitaties binnen. Samen met SImpra keken we naar wat misschien wel goede opties waren. Deze selectie bestond uiteindelijk na heel veel zoeken en speuren nog uit 15 namen en deze mensen kregen een mail dat ze op gesprek mochten komen. Na deze procedure hadden we nog 5 kandidaten over en nodigde deze uit voor een tweede gesprek. Uiteindelijk hadden we nog 3 potentiële collega’s over en deze mochten een dag meelopen zodat we konden zien wie hier het beste zou passen. Met dank aan Simpra en hun geweldige personeelsadvies hebben we er een super goede en aardig nieuwe collega bij. Bedankt Simpra, de volgende keer zijn jullie weer de eerste waar we aan zullen denken!

Voor meer info :

Als u in een bedrijf, of een instantie zoals een school werkt, moeten er regelmatig presentaties gegeven worden. Presentieschermen met of zonder touchscreen zou dan de oplossing kunnen bieden. Wanneer u zo’n presentatiescherm uitbreidt met het gebruik van een touchscreen, kunt u meteen de voordelen ervaren. Zo beschikt een touchscreen over enorme helderheid en een anti-reflectielaag en heeft het een krasbestendig scherm. En het is met een touchscreen gemakkelijk om aantekeningen snel te maken en te mailen. Daarnaast is de aanschaf van een presentatiescherm met touchscreen een slimme investering, want het gaat erg lang mee. Een beamer wil nog wel eens ruis veroorzaken, maar dat hoeft u bij een touchscreen niet te verwachten. Een specialist kan u deskundig advies geven over het gebruik van een touchscreen in uw situatie.

Goede service bij installatie digitaal presentatiescherm met touchscreen door specialist

Als u digitale LCD schermen wilt aanschaffen voor uw bedrijf dan wilt u natuurlijk ook een goede dienstverlening en een professionele montage bij u op kantoor. U wilt natuurlijk ook zo goed mogelijk worden geadviseerd door een specialist op het gebied van presentatiesystemen. Dat kan dan bijvoorbeeld via het offerte-aanvraagformulier, via het contactformulier en telefonisch. De specialist is dan totaalaanbieder: hij voorziet u van een deskundig advies over het scherm en de accessoires die u nodig heeft, maar plant ook een afspraak met u in voor de levering en de montage en installatie van het scherm dat u kiest. En heeft u hulp nodig bij het werken met het nieuwe scherm? Dan biedt de specialist u uitleg over de werking. Een transparante werkwijze en goede service van de specialist staat bij de aanschaf van uw presentatieschermen dan ook voorop.

Digitaal presentatiescherm voor zakelijk én educatief gebruik

Digitale presentatieschermen worden steeds vaker gebruikte en met goede reden. Ze gaan lang mee en zijn veel veelzijdiger dan de klassieke borden die op scholen hangen. Een modern presentatiesysteem, zoals een digitaal presentatiescherm of een presentatiescherm met touchscreen, is dan extreem handig. Een specialist op het gebied van elektrotechniek en presentatieschermen, biedt u dan ook de mogelijkheid tot de aanschaf van een scherm. Met zo’n digitaal presentatiescherm worden uw aantekeningen automatisch in de computer opgeslagen en kunt u inzoomen op details. En of u het nu gaat om een bedrijf in de zakelijke markt, of om een educatieve instelling; de specialist helpt u met het kiezen van de beste optie voor uw school of bedrijf, levert u het gewenste presentatiescherm en installeert het systeem ook nog compleet voor u.

Voor meer info :

Hygiëne is in elke industrie van groot belang, maar met name in de voedingsmiddelenindustrie, de horeca en farmaceutische industrie is het erg belangrijk. Wanneer regels betreffende hygiëne hier niet nageleefd worden, dan kan de gezondheid van mensen in gevaar komen. Goed schoonmaken is in deze sectoren dus van groot belang. Het gebruik van industriële stofzuigers kan hierbij helpen. Deze stofzuigers staan bekend om het leveren van hoge prestaties en gebruiksvriendelijkheid. Vaak zijn industriële stofzuigers compact van formaat, waardoor ze niet veel ruimte in beslag nemen op de werkvloer. Ook maken deze stofzuigers nauwelijks geluid, waardoor deze ook gebruikt kunnen worden als er gasten in de horecagelegenheid aanwezig zijn of mensen geconcentreerd moeten werken en liever niet gestoord worden.

 

Uw machines eenvoudig schoonhouden met industriële stofzuigers

Het gebruik van machines in bepaalde industrieën is onmisbaar. Moeten deze machines lang meegaan, dan is het van groot belang ze goed schoon te maken, willen ze optimaal blijven functioneren. Het is verstandig om voor het schoonmaken van machines en gereedschappen industriële stofzuigers te gebruiken. Met een industriële stofzuiger kunt u bijvoorbeeld metaalresten, olie of emulsies eenvoudig, snel en vooral veilig uit uw machines verwijderen. Het onderhouden van machines is niet moeilijk en kost niet veel tijd en geld, dat merkt u wanneer u industriële stofzuigers daarvoor gebruikt. Uw machines en gereedschappen zullen bovendien langer meegaan bij regelmatig onderhoud.

 

Gebruik industriële stofzuigers voor het schoonmaken van kantoorruimtes

Ook kantoorruimtes moeten goed worden schoongehouden. Ook dat kan met behulp van elektronische industriële stofzuigers. We besteden met z’n allen heel veel tijd op een werkplek door. Daarom is het wel zo prettig als deze werkplek, bijvoorbeeld een kantoorruimte, comfortabel is om te werken. En daarbij is hygiëne een belangrijk onderdeel. Is een werkplek niet schoon, dan voelen medewerkers is automatisch onaangenamer. Wilt u een kantoorruimte optimaal schoon krijgen, dan is het aan te raden om industriële stofzuigers in huis te halen. Het investeren in industriële stofzuigers is het waard! Het voordeel van stofzuigen is bovendien dat medewerkers niet over een natte vloer kunnen uitglijden, in tegenstelling tot dweilen bijvoorbeeld. En dat is natuurlijk ook voordelig voor wat betreft de veiligheid.

Voor meer info :

Bij de specialist kunt u gemakkelijk uw centrale afzuiging laten repareren. Dat is handig wanneer uw huidige centrale afzuiging niet goed meer werkt en u vastgesteld heeft dat u de centrale afzuiging moet laten vervangen. Dan is het wel zo prettig als dit gedaan wordt met uitstekende service. U wilt natuurlijk dat alles in één keer goed gedaan wordt. De beste service vindt u vaak bij een echte specialist in ventilatie, die al jarenlang ervaring heeft in het vervangen van centrale afzuigingen. Het is ook mogelijk om niet direct de centrale afzuiging te laten vervangen, maar om deze te laten reviseren. U kunt bijvoorbeeld de motorplaat dan gemakkelijk opsturen, laten reviseren en weer terugsturen. Blijkt dan dat deze niet te maken is, dan is het verstandig om bijvoorbeeld mechanische ventilatie te laten aanleggen.

 

Mechanische ventilatie laten aanleggen in uw badkamer

Warme en vochtige ruimtes behoeven de juiste ventilatie. Het is dan ook verstandig in zulke ruimte ventilatiesystemen te laten installeren. Dit is natuurlijk het geval in de keuken en in de badkamer. In de keuken hangt vaak een afzuigkap die ervoor zorgt dat het vocht en de warmte direct afgezogen wordt en niet de kans krijgt om verder de woning in te trekken. In de badkamer gaat dit vaak om een centraal afzuigingsysteem. Vaak werkt deze echter niet naar behoren. Dit kunt u merken als er bijvoorbeeld veel warme lucht in de badkamer blijft hangen en de condens maar niet van de ramen verdwijnt. Het is dan belangrijk om een inspectie van uw afzuiging aan te vragen. Een specialist komt dan wellicht uw centrale afzuiging vervangen. Het is dan mogelijk om mechanische ventilatie te laten aanleggen.

 

Gebalanceerde mechanische ventilatie laten aanleggen

Verse lucht is van uiterst belang; zowel omdat ruimtes dan niet al te vochtig worden, maar ook omdat u dan zelf prettig kunt blijven ademen. De lucht die geproduceerd wordt door de badkamer, de keuken en het toilet is vuil en vochtig en wordt door het ventilatiesysteem gefilterd en afgevoerd. Vervolgens wordt dezelfde hoeveelheid lucht toegevoerd in de slaapkamers en in de woonkamer. De hoeveelheid lucht in huis blijft dus altijd gelijk. Dit heet gebalanceerde ventilatie. Gebalanceerde mechanische ventilatie aanleggen kunt u laten doen door een specialist. Deze kan uw centrale afzuiging vervangen. Hiermee kunt u verstandig ventileren. Zo is het mogelijk om deze op de afwezigstand te zetten als u niet in huis bent, deze op de aanwezigstand te zetten als u wel thuis bent, maar geen handelingen doet die met lucht of water te maken hebben, en de koken/douchestand.

Voor meer info :

U koopt kunststof bakken op maat of kunststof pallets bij een specialist als Alpac. Voor iedere sector zijn er geschikte bakken en pallets. Een voorbeeld hiervan zijn de kunststof bakken die onlangs ontwikkeld en vervaardigd zijn voor de opslag en het verzendklaar maken van veredelde zaden. Bij dit project was het van belang dat de bodem van de bak bij een minimaal eigen gewicht geen millimeter door zou buigen. Dat is de deskundige medewerkers van Alpac uiteindelijk gelukt. De klant was zeer tevreden met de kunststof bakken die voorzien waren van een deksel speciaal voor zaden. In welke branche u ook actief bent, voor kunststof pallets en bakken komt u naar Alpac.

Aantrekkelijke voorwaarden voor de levering van kunststof bakken en pallets

Als u kiest voor hoogwaardige kunststof pallets en bakken van Alpac, kunt u rekenen op aantrekkelijke leveringsvoorwaarden. Er wordt geleverd uit eigen voorraad, dus de levering vindt vaak al snel plaats. Nadat u een bestelling heeft gedaan via de webshop, kunt u in korte tijd gebruikmaken van de aangeschafte kunststof pallet of kunststof bak. Mocht het product onverhoopt niet aan de verwachtingen voldoen, dan is het mogelijk om de bak of de pallet retour te sturen naar Alpac. Op online bestellingen zit een retourgarantie van tien dagen. Klanten hebben dus meer dan voldoende tijd om te zien of de kunststof pallets en bakken naar wens zijn.

Kunststof pallets en bakken: snel en eenvoudig bestellen

Tegenwoordig kunt u kunststof bakken en pallets gewoon in een webshop bestellen. Bijvoorbeeld die van Alpac. Dit gespecialiseerde bedrijf heeft veel aandacht besteed aan een goede webshop. Klanten hebben online een duidelijk overzicht van de verschillende producten. Zodoende kunt u in korte tijd de kunststof bak of kunststof pallet vinden die u nodig heeft. Klik op het product om de omschrijving en de details te zien. Klanten die het product aan willen schaffen, leggen de gewenste kunststof bakken en pallets in het winkelmandje. Of er kan een offerte worden aangevraagd. Na het plaatsen van de bestelling

Voor meer info :

Wilt u mechanische ventilatie laten aanleggen in uw badkamer? Dan is dat een uitstekend idee, zowel voor keuken als voor badkamer. Het is belangrijk dat ruimtes waar veel warmte en vocht is, goed geventileerd worden. Dit is natuurlijk het geval in de keuken en in de badkamer. In de keuken hangt vaak een afzuigkap die ervoor zorgt dat het vocht en de warmte direct afgezogen wordt en niet de kans krijgt om verder de woning in te trekken. In de badkamer gaat dit vaak om een centraal afzuigingsysteem. Vaak werkt deze echter niet naar behoren. Dit kunt u merken als er bijvoorbeeld veel warme lucht in de badkamer blijft hangen en de condens maar niet van de ramen verdwijnt. Het is dan belangrijk om een inspectie van uw afzuiging aan te vragen. Een specialist komt dan wellicht uw centrale afzuiging vervangen. Het is dan mogelijk om mechanische ventilatie te laten aanleggen.

 

Gebalanceerde mechanische ventilatie laten aanleggen

Verse lucht: iedereen heeft er behoefte aan. De toevoer van verse lucht kan nog wel eens een uitdaging vormen. De lucht die geproduceerd wordt door de badkamer, de keuken en het toilet is vuil en vochtig, maar dit wordt door een ventilatiesysteem gefilterd en afgevoerd. Vervolgens wordt dezelfde hoeveelheid lucht toegevoerd in de slaapkamers en in de woonkamer. De hoeveelheid lucht in huis blijft dus altijd gelijk. Dit heet gebalanceerde ventilatie. Gebalanceerde mechanische ventilatie aanleggen kunt u laten doen door een specialist. Deze kan uw centrale afzuiging vervangen. Hiermee kunt u verstandig ventileren. Zo is het mogelijk om deze op de afwezigstand te zetten als u niet in huis bent, deze op de aanwezigstand te zetten als u wel thuis bent, maar geen handelingen doet die met lucht of water te maken hebben, en de koken/douchestand.

 

Centrale afzuiging van uw woning laten vervangen

Heeft u vochtige ruimtes in uw huis die niet willen verdwijnen? Dan is het belangrijk uw centrale afzuiging te laten vervangen. Een afzuigkap of ventilator zou ervoor moeten zorgen dat kooklucht niet lang blijft hangen in huis. Het zou er ook voor moeten zorgen dat condens, na het douchen of koken, niet op het raam blijft zitten. En een ventilatiesysteem zou al helemaal geen lawaai moeten maken. Is dit allemaal wel het geval? Dan is het van belangrijk om de centrale afzuiging te laten vervangen. De centrale afzuiging hoort er namelijk voor te zorgen dat uw woning vrij blijft van luchtjes van bijvoorbeeld het koken en van de warme lucht van bijvoorbeeld het douchen. Er kan dan bijvoorbeeld gekozen worden voor het vervangen van de centrale afzuiging door mechanische ventilatie. Men kan de mechanische ventilatie laten aanleggen door een specialist in ventilatie.

Voor meer info :

Ook op het terras moet mooi meubilair staan. Ook hiervoor kunt u design horecameubilair kiezen. Op het gebied van terrasmeubilair is er veel mogelijk. Terrasmeubilair heeft vaak het imago dat het niet comfortabel is, omdat er bijvoorbeeld niet vaak gewerkt kan worden met kussentjes en andere zachte voorwerpen. Toch kan terrasmeubilair erg comfortabel én stijlvol zijn! Het is altijd een goed idee om het terrasmeubilair in de zelfde stijl als de rest van het horecameubilair te doen. Dan is alles in één stijl en dat geeft een duidelijke sfeer en uitstraling weer. Er zijn veel verschillende soorten tafels en stoelen voor de horeca voor op het terras, die ook nog eens weerbestendig zijn en dus niet snel slijten na een regenbui.

 

De juiste tafels en stoelen voor in de horeca

Waar vindt u mooie stoelen? Natuurlijk bij de tafels en stoelen specialist. Het kan lastig zijn om de juiste tafels en stoelen voor in een horeca zaak te kiezen. Er moet rekening gehouden met de gewenste stijl en wat men wil uitstralen met de zaak. Horecameubilair is erg bepalend voor de sfeer van de zaak. Op het gebied van stoelen zijn er veel verschillende keuzes. Kies voor gestoffeerde stoelen in een kleurtje met houten poten voor een moderne uitstraling. En deze stoelen zitten ook nog eens lekker! Vergeet de barkrukken ook niet; ook deze moeten comfortabel zijn maar ook passen in de stijl van de horeca zaak. Ook barkrukken kunnen namelijk erg stijlvol zijn!

 

Horecameubilair in verschillende stijlen

Er zijn veel verschillende soorten horecameubilair. Zo kunt u bijvoorbeeld barkrukken kopen. Horecameubilair is er natuurlijk in veel verschillende soorten, maten en kleuren. Het horecameubilair bepaalt voor een erg groot deel de sfeer van de horecazaak en bepaalt natuurlijk ook de uitstraling van de rest van het interieur. Gaat het om een zonnig Spaans restaurant, dan kan gekozen worden voor tafels en stoelen in de horeca zaak. Zelfs barkrukken zijn verkrijgbaar in veel verschillende kleuren. Als juist een strakke en rustige uitstraling gegeven moet worden, dan is het van belang om wat modernere meubels uit te kiezen. Meubels met rustige kleuren en bijvoorbeeld houten poten; dat is wat veel terugkomt in de strakke collecties.

Voor meer info :

Informant biedt u een VvE beheer programma dat verschillende modules bevat. Deze VvE beheer geïntegreerde software is bijzonder modern en kan zelfs in de cloud worden gebruikt. Het grootste voordeel van dit programma, is dat u alles bij elkaar heeft. Van onroerend goed beheer tot VvE administratie. U kunt gebruik maken van het handige internet portaal en kunt kiezen voor verschillende modules, zoals financiële administratie en facturering. Met de module IDBC heeft u bijvoorbeeld via Excel toegang tot al uw vastgoedmanagement gegevens in de Informant Database. Ook de modules urenadministratie en projectadministratie kunnen toegevoegd worden. Zo heeft u alles bijeen, en dat is wel zo handig!

 

Meerdere VvE beheer werkzaamheden in één programma

Een VvE beheerder heeft het maar druk, onder andere met VvE administratie en onroerend goed beheer. Men gebruikt vaak software om alles wat gemakkelijker te maken. Vaak gebruiken VvE beheerders hier verschillende programma’s voor. Maar hoe prettig zou het zijn als u alle werkzaamheden in één VvE beheer programma zou kunnen regelen? Dat kan nu, met speciaal VvE beheer software. Uitnodigingen voor een vergadering verzenden? Of begrotingen en boekingen verwerken? Het kan allemaal in één programma! Ook hoeft u bijvoorbeeld maar één handeling uit te voeren voor incasso van al uw verenigingen. Het bespaart tijd. Tijd die u vervolgens weer in andere dingen kunt steken om uw bedrijf nog beter te maken.

 

VvE beheer software die volledig is afgestemd op uw vakgebied

Als VvE beheerder voert u vaak niet één, maar meerdere administraties. Het is fijn als u hier geen aparte programma’s voor hoeft te gebruiken, maar alles kunt beheren via één VvE beheer programma. Met de juiste VvE beheer software kunt u namelijk veel tijd besparen en heeft u geen last meer van gekunstelde oplossingen. Met het juiste onroerend goed beheer programma kunt u namelijk met hetzelfde aantal mensen veel meer werkzaamheden verrichten. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om dit programma volledig te laten aansluiten op uw vakgebied. Zo heeft u uw VvE administratie altijd op orde.

Voor meer info :

U gaat natuurlijk voor uitstekende kwaliteit. Ook op het gebied van stofzuigers. Professionele schoonmaakbedrijven moeten natuurlijk uitstekende materialen gebruiken om hun klanten de beste service en kwaliteit te kunnen leveren. Met de juiste industriële stofzuigers kan gezorgd worden voor betere prestaties in een concurrerende markt. Hiermee kan snel en efficiënt schoongemaakt worden, tegen lagere operationele kosten. De meeste industriële stofzuigers hebben gecertificeerde HEPA fillers en zijn erg stil. Hierdoor is het mogelijk om overdag schoon te maken, bijvoorbeeld op kantoren en andere werkomgevingen. Hierdoor kunnen de kosten verlaagd worden om zo een nog concurrerendere positie in de markt in te nemen. Het is dan slim om te kiezen voor een industriële stofzuiger die eenvoudig in gebruik is dankzij een duurzaam ontwerp.

 

Een schonere kantooromgeving met industriële stofzuigers

Een schone werkomgeving is erg belangrijk. Daarom moet er goed schoongemaakt worden. Het kan lastig zijn om alle faciliteiten in een kantooromgeving schoon en aantrekkelijk te houden, met een professionele uitstraling. Met de juiste industriële stofzuigers voor kantooromgevingen, kan de hygiëne verbeterd worden terwijl de benodigde middelen en de arbeidskosten gereduceerd worden. Het is hiermee ook mogelijk om overdag schoon te maken, door de geminimaliseerde geluidsemissie. Ook kunt u de veiligheid van uw medewerkers verbeteren; de risico’s door chemische dampen en uitglijden door gladde vloeren worden verminderd. Niet alleen wordt de kantooromgeving hygiënischer, ook het comfort en de manier waarop het kantoor ervaren wordt verbeterd in aanzienlijke mate. Zo wordt de werkomgeving ook verbeterd wat de productiviteit van de medewerkers weer verhoogt.

 

Industriële stofzuigers voor de horeca

Hygiëne moet gewaarborgd worden. Zeker in de horeca. In de horeca is hygiëne natuurlijk erg belangrijk. Gasten verwachten schone en comfortabele faciliteiten. Op het gebied van reiniging zijn dan ook de beste materialen benodigd. Zo kan er bijvoorbeeld professioneel schoongemaakt worden met de juiste industriële stofzuigers. Hiermee worden de horeca-activiteiten verbeterd, de productiviteit van het personeel verhoogd en superieure reinigingsresultaten bereikt. Zo kan er ook gekozen worden voor erg stille industriële stofzuigers die het mogelijk maken om ook overdag schoon te maken. Door een hygiënische kamer aan te bieden is de eerste indruk voor uw gasten perfect en wordt het makkelijker om te concurreren. U kunt het comfort en het welzijn van de gasten en het personeel veiligstellen door gebruik te maken van de beste industriële stofzuigers.

Voor meer info :

Met een trilzeef of schudzeef kunnen verschillende soorten materiaal gezeefd worden. En dat is heel handig. Voor het zeven van ieder soort materiaal schaft u een trilzeef of schudzeef aan. Of u nu onkruidzaden wilt zeven of zand uit water wilt zeven, een specialist heeft de juiste oplossing voor u. Andere voorbeelden van materiaal die met zeven kunnen worden getransporteerd, verdicht of gezeefd, zijn glas, hondenvoer, stenen en grofvuil. PAJA Triltechniek kan u helpen aan tril- en schudzeven en andere zeefproducten die duurzaam zijn en erg lang meegaan. Daardoor kunt u er lange tijd gebruik van maken. Daarnaast hebben de zeven ook weinig onderhoud nodig. Ze zijn dus erg gemakkelijk in gebruik en daardoor ideaal voor ieder bedrijf.

Trilzeef of schudzeef: verschillende varianten

Een trilzeef of schudzeef is verkrijgbaar in verschillende varianten. Door middel van trillen of zeven wordt materiaal op een bepaalde korrelgrootte gescheiden. Op het gebied van trilzeven heeft u verschillende opties, zoals een puinzeef, vingerzeef of ontwateringszeef. Laatstgenoemde is een trilzeef die specifiek ingezet wordt bij het scheiden van water of ander vocht van ander materiaal. Een voorbeeld hiervan is het ontwateren van modder of GFT. Een vingerzeef wordt gebruikt voor materiaal waar een normaal zeefdek verstopt van raakt. Dat is het geval bij materiaal als papier, ijzerdraad en grillig gevormde stenen. Ook de schudzeef is bij PAJA Triltechniek te bestellen in uiteenlopende soorten.

Diverse toepassingen van de schudzeef en trilzeef

Er zijn diverse toepassingen mogelijk voor het gebruik van een schudzeef of een trilzeef. De mogelijkheden van triltechniek zijn bijzonder uitgebreid. Deze techniek kan ingezet worden voor ieder materiaal dat gezeefd, getransporteerd of verdicht moet worden. In principe kan alles dat korrelvormig is worden getransporteerd. Van hele kleine korreltjes zoals melkpoeder tot zeer grote ‘korrels’ als volledige motorblokken en blokken beton. Schud- en trilzeven kunnen onder andere worden gebruikt in de betonindustrie, chemische industrie, levensmiddelenindustrie, recycling, productie en testomgevingen. PAJA Triltechniek kan u bijvoorbeeld van dienst zijn met het transport van kaas naar een weeginstallatie, maar ook met een ontwateringszeef op een baggerschip.

Voor meer info : http://www.paja.nl/

Bij een deskundig bedrijf krijgt u een totaalpakket aangeboden op het gebied van kantoorinrichting in Den Bosch en Breda. Zodoende kunt u alles in één keer laten doen. Deze richt zich doorgaans op meerdere disciplines waarbij u kunt denken aan meer dan het verzorgen van het meubilair en het samenstellen van een pakkend ontwerp. Ook raamdecoratie, vloerafwerking en het aanschaffen van accessoires. Vaak beschikt een specialist ook over een flexibele schil waardoor diensten als huisvestingsadvies, projectmanagement en turnkey afbouw moeiteloos kunnen worden verzorgd. Hierdoor heeft u één aanspreekpunt. Dat werkt niet alleen prettiger, maar ook eenvoudiger. Het is verstandig om vooraf een offerte aan te vragen bij de partij van uw keuze zodat u weet wat u kunt verwachten als het gaat om dienstverlening, service en kosten.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Rotterdam, Dordrecht, Den Bosch: raambekleding

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Dordrecht, Den Bosch en Rotterdam: goede raambekleding mag niet ontbreken! Of het nu is om de zon af te schermen zodat het beeldscherm op de werkplek niet overbelicht wordt, de bekleding bedoeld is om de ruimte koel te houden of om de juiste sfeer in het kantoor te creëren. Goede raambekleding is onmisbaar. Er is keuze uit modern design maar ook klassieke raamdecoratie is volop beschikbaar. Bovendien is de raamdecoratie verkrijgbaar in diverse materialen en kleuren zodat het altijd naadloos aansluit bij de uitstraling van uw kantoor of pand. Ook raamdecoratie is in de showroom te bekijken.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Rotterdam, Dordrecht, Den Bosch: onderhoud

Onderhoud is een belangrijk onderdeel van Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Rotterdam, Dordrecht, Den Bosch en met een goede reden: een ontwerp en de meubelen kunnen nog zo goed zijn. Wanneer ze niet met regelmaat gereinigd worden wordt het een rommelig geheel. Tijdens de schoonmaak van een kantoor worden bureaustoelen vaak vergeten. Ook het tapijt wordt doorgaans niet met regelmaat gereinigd en dat is zonde. Een schone werkplek werkt immers het prettigst. Soms is het tapijt niet meer te reinigen maar simpelweg aan vervanging toe. Een nieuwe aanschaffen kan natuurlijk ook bij de specialist.

Voor meer info : http://www.brokx.com/

Bij de vernieuwing van een kantoorinrichting of projectinrichting wordt vaak enkel aan nieuwe meubelen gedacht. Ten onrecht, want nieuwe vloerbekleding, verlichting en raambekleding kunnen net zo belangrijk zijn. Bij Brokx Projectinrichting vindt u een erg ruim aanbod aan luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair. In de showroom van 2000 m2 in Oosterhout, aan de A59, bent u van harte welkom om ons aanbod te komen bekijken. Gespecialiseerde medewerkers staan hier klaar om u te adviseren en het hele assortiment aan u te laten zien. Zo kunt u bij ons niet alleen terecht voor bureaus en bureaustoelen, maar ook voor raambekleding, verlichting en accessoires. Ook lange tafels, lockers en nog veel meer vindt u in ons assortiment. Kom naar de showroom en laat u overtuigen door het ruime en kwalitatief hoogwaardige aanbod!

Gecertificeerde luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair

Kantoormeubilair van slechte kwaliteit heeft grote gevolgen. Medewerkers worden eerder gestrest, moe en ziek. Klachten als rugpijn en hoofdpijn gaan steeds vaker voorkomen en dat draagt niet bij aan de productiviteit. Zorg daarom altijd voor een comfortabele werkplek voor uw werknemers. Schaf luxe kantoormeubelen aan die voldoen aan richtlijnen. Denk bijvoorbeeld aan de NEN 527, een norm die gaat om de hoogte van bureaus, of de NEN 1335, een norm gericht op de maatvoering van bureaustoelen. In de NPR 1813 vindt u de toelichting op deze maatvoeringen. Door deze richtlijnen te volgen wordt er op een verantwoorde manier gewerkt op uw kantoor.

Luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair voor ieder budget

Het is logisch dat u uw geld liever uitgeeft aan het uitbreiden van uw business, niet aan uw kantoor. Toch is het een verstandige keuze om niet alleen als bedrijf zijnde mee te gaan met uw tijd, maar ook uw kantoor mee te laten veranderen. Uw bedrijf verandert snel; dus uw kantoorinrichting moet mee veranderen om dezelfde faciliteiten en mogelijkheden aan uw werknemers te kunnen bieden. Om toch iedereen luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair te kunnen bieden, kunt u bij Brokx terecht voor kantoormeubilair voor ieder budget. Zo kunt u zich focussen op de ontwikkeling van uw bedrijf en uw kantoor tegelijkertijd.

Voor meer info : http://www.brokx.com/

Ik ben sinds kort een incassobureau zoeken (ik denk incassoadvocaten.nl) en ik weet maar niet waar ik moet beginnen met zoeken. Er zijn zo veel bureaus dat ik eigenlijk niet goed kan kiezen. Ik woon in de buurt van Veenendaal en ook dan weet ik niet goed waar ik moet zoeken aangezien er ook in de buurt van Veenendaal gigantisch veel bureaus zitten. Ik heb al het een en ander gehoord over het bedrijf maar voor alsnog wil ik eerst even rustig uitzoeken of het zo goed is als iedereen zegt. In dit blogje ga je dus lezen of het inderdaad incassoadvocaten.nl wordt of dat ik een ander bureau heb gekozen. Verder lees je ook hoe het gekozen bureau mijn zaken hebben aangepakt.

 

Debiteuren

Ik heb sinds kort debiteuren. Dit zijn klanten die de rekeningen niet binnen de afgesproken periode betalen. Deze mensen moeten dus een beetje achterna gezeten worden omdat ze anders vergeten of het vertikken om de rekeningen te betalen. Ik ben dus een incassobureau gaan zoeken en kwam via Google al vrij snel uit op de website incassoadvocaten.nl. Zij hebben een no cure no pay reglement. Dat houdt in dat je geen facturen hoeft te betalen als zij je geld niet kunnen regelen. Dat klinkt mij dus als muziek in de horen denk ik zo. Ik heb dus contact gezocht en zijn direct voor mij aan de gang gegaan met de debiteuren waar ik het over had. Mijn kleine onderneming kan namelijk niet veel geld missen, ik moet zelf ook veel rekeningen betalen.

 

Geld terug gekregen

Ik heb uiteindelijk mijn geld teruggekregen met dank aan de fantastische service van incassoadvocaten.nl! Mocht jij nu ook een incassobureau nodig hebben die met een slagingspercentage van 89% jouw geld terug kunnen halen? Dan ben je bij incassoadvocaten.nl op het juiste adres!

Voor meer info :

Kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: een werkplek in uw eigen stijl. Geef uw wensen aan bij Brokx. Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: ook de werkplek zelf dient een passend ontwerp te krijgen. In dit ontwerp komen de organisatie waarvoor het ontwerp bedoelt is en de mensen die er werken samen. De meters die beschikbaar zijn worden optimaal benut. Er wordt nagedacht over routing per afdeling en tussen diverse afdelingen. Ook worden de beschikbare meters ingedeeld naar wet- en regelgeving omtrent de brand- en Arbo voorschriften. Het is belangrijk dat een ontwerp verbindt en inspireert. Dat het mensen tot bijzondere prestaties verleidt. Daarom is maatwerk bij project- en kantoorinrichting vereist. Het is verstandig hiervoor vooraf een offerte aan te vragen bij een specialist.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: accessoires

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam is niet compleet zonder accessoires. Zaken als kapstokken, matten, tijdschrifthouders. Ze zijn essentieel op het kantoor. Deze schaft u natuurlijk ook aan bij de specialist. De meeste partijen die projectinrichting en kantoorinrichting verzorgen bieden ook de mogelijkheid om accessoires aan te schaffen. Dat is wel zo makkelijk want zo stemt u eenvoudig alle onderdelen op elkaar af. Bij accessoires kunt u ook denken aan kabelmanagement, monitor armen en CPU houders. Een complete kantoorinrichting die aan alle wensen voldoet. Bezoek de showroom van een specialist om ideeën op te doen. Medewerkers voorzien u hier graag van advies op maat.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: een goed ontwerp

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: het begint allemaal bij een goed ontwerp. Het ontwerp dient niet alleen te voldoen aan de eisen van de opdrachtgever, het is ook belangrijk dat het ontwerp functioneel is en dat de potentie van de ruimte optimaal wordt benut. In een eerste kennismaking met de klant worden alle wensen, eisen en mogelijkheden doorgenomen. Het ontwerp van projectinrichting of kantoorinrichting wordt doorgaans gemaakt door een interieurarchitect. Als de hoofdlijnen staan wordt er een werkplekconcept gecreëerd. Hierin staat niet alleen de organisatie centraal waar het ontwerp voor wordt gemaakt maar ook de mensen die er werkzaam zijn.

Voor meer info : http://www.brokx.com/

Nog niet lang geleden heb ik samen met Incassobureau Incasso Advocaten gewerkt. Ik ben een ondernemer met een eigen bedrijf. Wij zijn een groot handel die kleding verkoopt aan verschillende bedrijven of winkels die het daarna verder verkopen aan consumenten. Dit zijn vooral werk kleding waarmee je netjes eruit ziet tijdens werk. Voor mannen en voor vrouwen kleding uit Italië. Normaal gesproken betalen mijn klanten altijd zijn rekening op tijd, maar laatst gebeurde dat niet. Een klant maakte een grote bestelling, alles werd netjes afgeleverd op tijd door ons, maar later kwam er geen betaling binnen. Paar keer geprobeerd het factuurbedrag te ontvangen, maar steeds lukte het niet. Toen heb ik een incassobureau gezocht om mij daarbij te helpen. Hier wil ik wat meer daarover vertellen en hoe het uiteindelijk afgelopen is.

Incassobureau zoeken

Op internet ben ik een incassobureau zoeken om de beste te vinden die mij zou helpen. Ik heb tot nu toe nooit een incasso bureau nodig gehad, omdat mijn klanten altijd netjes op tijd betaalden. Nu via collega’s en bekenden heb ik gehoord dat ik met zoeken naar een no cure no pay bureau. Dan hoef ik zelf ook niet te betalen, als ik het geld van de debiteuren niet terug krijg. Dat was wel goed, aangezien ik niet extra geld wilde verliezen. Zo kwam ik vrij snel bij het bedrijf Van Loon Incasso Advocaten.

Van Loon Incasso Advocaten

Van Loon Incasso Advocaten was gevestigd in de buurt van ons bedrijf en had de reglement no cure no pay. Ik heb het formulier ingevuld op internet en werd de dag erna gelijk gebeld door het bedrijf. Ik heb in details uitgelegd wat er aan de hand was en het werd tegen mij verteld dat het bedrijf gelijk aan de slag zou gaan met het probleem. Wij hebben een afspraak gemaakt over paar dagen om een dossier aan te maken met alle benodigde informatie om het factuurbedrag zo snel mogelijk te kunnen verzamelen bij de debiteuren. Ik heb een goed gevoel!

 

Voor meer info :